България – с фокус върху рекламата на културно-историческото си наследство през 2015 г.
По време на заседанието на Националния съвет по туризъм, което се проведе на 20 януари 2015 г. в гр. София, министърът на туризма Николина Ангелкова представи визията на България като целогодишна туристическа дестинация. Акцентира се върху културно-историческия туризъм, като се запазва и фокусът върху зимния и летния туризъм. По този начин ще се разкрие потенциалът на страната ни и могат да бъдат привлечени допълнителни туристи. Министър Николина Ангелкова представи и списък с конкретни културно-исторически маршрути в страната, които бизнесът ще може да добави при разработката на туристически пакети. С новата концепция за налагане на България като целогодишна туристическа дестинация ще бъде съобразена и Годишната програма за национална туристическа реклама. От месец март стартира и мащабна рекламна кампания на България по Евроспорт, Дискавъри, Евронюз и Нешънъл Джиографик. Предвидено е страната ни да се рекламира и на пазари, които биха могли да компенсират очакваните през тази година загуби от руски и украински туристи. Такива са например Полша, Румъния, Сърбия, Турция, Германия, Великобритания и др. През 2015 г. се предвижда България да се представи с 5 национални щанда на туристическите изложения в Берлин, Москва, Лондон и Киев и с 35 информационни щанда на други изложения. От април до юли тази година Българските тракийски съкровища ще бъдат представени в Лувъра, което също е уникална възможност за популяризация на страната като културно-историческа дестинация. На заседанието на Националния съвет по туризъм бе представена и концепцията за разделяне на страната на туристически райони. Районирането ще повиши конкурентоспособността на туристическите услуги и ще направи България разпознаваема чрез идентичността на районите. Предвижда се центровете им да са Русе, Велико Търново, Благоевград, Пловдив, Бургас, Варна, Смолян, Казанлък, София.