Круизната компания Celestyal, която е избор номер едно на пътуващите до гръцките острови и Източното Средиземноморие, назначич Анна Грегъри на поста вицепрезидент „Brand and Customer Journey“. Преди тя е оглавявала екипа за глобална търговска трансформация и маркетинг екипа във Virgin Atlantic Airways Ltd. Работила е и като съдружник в няколко консултантски фирми и комуникационни агенции, където е прилагала успешни стратегии, превърнали компаниите във високодоходни дружества за стратегически маркетинг.
Основният фокус на Грегъри на новосъздадената позиция е върху изграждането на глобален бранд, който да срещне силен отзвук сред потребителите и да отговори на амбициозната стратегическа визия на Celestyal. Като се осланя на опита си в областта на маркетинга, управлението на марки, потребителско изживяване и търговска трансформация, тя ще ръководи екипите за изграждане на най-доброто портфолио от марки и продукти, създавайки въздействащи материали и кампании в тясно сътрудничество с бизнеса и партньорите, за да стимулира процеса на всички нива.
Лий Хаслет, главен търговски директор на Celestyal, заяви: „Радвам се да приветствам Анна в Celestyal и съм убеден, че нейният обширен опит, експертни познания и креативност ще сa безценна помощ в изграждането на цялостна стратегия в укрепването на имиджа на марката, особено в момента, когато наближава дългоочакваното пускане във вода на Celestyal Journey“. „Развълнувана съм, че се завръщам в туристическата индустрия и се присъединявам към Celestyal в толкова вълнуващ и ключов момент. Очаквам с нетърпение да допринеса за осъществяването на програмата за трансформация на компанията и да укрепя позицията ѝ на лидер в предлагането на отличени с множество награди ваканционни изживявания в Гърция и Източното Средиземноморие“, коментира Грегъри.