Фирмата сменя платения луксозен хотел с по-лош посред нощ без съгласието на туристите
Туроператорът Емералд Травел излъга българи с почивка в Тунис. Въпреки че са платили за 4-звезден конкретен хотел в курорта Хамамет, Тунис още през януари, след дълго чакане посред нощ група от над 20 човека са преместени в по-лош хотел в Набул.
За промяната в резервацията им туристите са уведомени чак при кацането си след полунощ в ранните часове на 22 юли, след като преди това са прекарали над 2 часа повече от предвиденото на летището в София заради закъснял чартърен полет, авгажиран от компанията Емералд Травел.
Вместо в 4-звездния хотел с хубав плаж и много добър рейтинг Club Salammbo в един от най-добрите морски курорти на Тунис Хамамет ни преместиха в хотел без никакви екстри и с каменист плаж, оплакаха се пред travelbulgarianews.bg потърпевши. Първо трупата от близо 20 българи, сред които и малки деца е оставена да чака в малките часове, след като става ясно, че за тях в хотела места няма, въпреки че са предплатили ваканцията си за точно този хотел на Емералд Травел още през януари.
От фирмата не отговарят на туристите защо се налага промяната, дали ще остават в хотел с по-лоши условия през цялата си ваканция и ще им бъдат ли изплатени компенсации. Потърпевшите вече подготвят жалба до КЗП, тъй като в договорите шм изрично е посочен хотел, в който им е отказано настаняване.
Travelbulgarianews.bg се опита да се свърже с управителя на Емералд Травел Яна Хитова, но телефонът й даваше заето. Въпросите бяха поставени и чрез смс, но на него не бе отговорено на какво се дължи проблемът и как ще бъде решен. Редакцията е готова да публикува и позицията на Емералд какво е наложило неравностойната промяна.