fbpx

Приключи кампанията „Обновлението на марката Holiday Inn

Хотел Holiday Inn Sofia, който е част от веригата „Интерконтинентал Хотелс Груп”, има удоволствието да съобщи, че приключи кампанията „Обновлението на марката Holiday Inn” в България.

Intercontinental Hotels Group обяви плановете си за промените в края на 2007 г. Начинанието беше с внушителни мащаби – само за смяната на логото, което се вижда от 100 млн. души годишно, са инвестирани 50 млн. eвро, като е планирано промените във всички хотели от веригата да приключат през 2010 г.

В България „Обновлението на марката Holiday Inn” започна през месец август 2008 г. като част от световната кампания на Intercontinental Hotels Group. Обновяването на логото и облика на хотела отнеха 9 месеца. Направената инвестиция е за над 100 хил. евро.

Програмата започна с едномесечно обучение на персонала на хотелите в духа на новото мото на служителите на веригата – „Да останем истински”. Тя ще бъде и илюстрирана с нови отличителни знаци на хотелите от веригата, съвременен дизайн, съобразен с идентичността на марката, ново аранжиране на хотелските фоайета, което ще внуши повече усещане за простор, ново оригинално осветление в различни цветове, уникален аромат, еднакъв за всички хотели, специално подбрана музика, промяна в дизайна на стаите, озеленяването на хотелите, външния вид на рецепцията и др. По този начин, създавайки една още по-комфортна, уютна, модерна среда, която ще предразположи допълнително клиентите, в съчетание с подобреното обслужване, клиентите ще търсят навсякъде по света характерната за Holiday Inn атмосфера.

Сподели статията
Автор

Най-голямото ми удоволствие в живота е да пътувам. Безспорно по света има много невероятни места, които си заслужава да посетиш поне веднъж в живота. България обаче е мястото, на което си заслужава да се върнеш, защото във всеки сезон и всеки регион на тази малка държава можеш да откриеш неповторими чудеса. Споделете моите пътешествия.