fbpx

Все още стои отворен въпроса за логото на България

brand Bulgaria

Все още стои отворен въпроса за логото на България

По инициатива на министър Асен Василев, вчера в сградата на МИЕТ се проведе работна среща по повод новото лого на България. Обсъждаха се насоките за оптимизация на визуалната концепция на бранд България. Представители на изпълнителите на проекта се позоваха на резултати от единадесет проведени собствени изследвания. Те застанаха зад тезата, че в графичното изображение трябва да се запази уникалното съчетание между планини, море, слънце, роза. Слогънът „ Открий и сподели “ е продиктуван от факта, че 80% от туристите посетили България са споделили мнението, че ще се върнат отново.
От няколко месеца в публичното пространство се разгоря дискусия за достойнствата на новото лого. Министър Василев възложи на изпълнителите на проекта да преработят в най-кратки срокове бранд България и да го предложат за обсъждане.

Сподели статията
Автор

Най-голямото ми удоволствие в живота е да пътувам. Безспорно по света има много невероятни места, които си заслужава да посетиш поне веднъж в живота. България обаче е мястото, на което си заслужава да се върнеш, защото във всеки сезон и всеки регион на тази малка държава можеш да откриеш неповторими чудеса. Споделете моите пътешествия.