Все още стои отворен въпроса за логото на България
По инициатива на министър Асен Василев, вчера в сградата на МИЕТ се проведе работна среща по повод новото лого на България. Обсъждаха се насоките за оптимизация на визуалната концепция на бранд България. Представители на изпълнителите на проекта се позоваха на резултати от единадесет проведени собствени изследвания. Те застанаха зад тезата, че в графичното изображение трябва да се запази уникалното съчетание между планини, море, слънце, роза. Слогънът „ Открий и сподели “ е продиктуван от факта, че 80% от туристите посетили България са споделили мнението, че ще се върнат отново.
От няколко месеца в публичното пространство се разгоря дискусия за достойнствата на новото лого. Министър Василев възложи на изпълнителите на проекта да преработят в най-кратки срокове бранд България и да го предложат за обсъждане.