България разработва множество маркетингови кампании на немския пазар чрез които рекламира различните нишови туристически продукти, които предлага. „Освен за специализирани ваканции ще очакваме през идното лято немските туристи да посетят красивите ни и слънчеви морски курорти“, заяви вицепремиерът и министър на туризма Марияна Николова по време на среща с управителя на Германо-Българската индустриално търговска камара Митко Василев.
Българската индустриално-търговска камара ще бъде наш партньор и посланик по отношение на информационния обмен, свързан със сигурността на гражданите на Германия, пътуващи до страната ни с цел туризъм, обясни още Николова. Общата ни цел е информацията да пристига навреме и коректно до институциите в Германия – Министерството на външните работи на Германия и Институт „Роберт Кох“, отговорни за публикуването на информация, свързана с COVID-19 при пътуване на немски граждани в чужбина в следващите месеци, заяви вицепремиерът.
По думите на министър Николова Германия традиционно е сред водещите търговско-икономически партньори на страната ни и попада в топ 3 на пазарите за входящ туризъм у нас. Страната ни е разпознаваема от германските гости като много добро място за почивка и активен отдих, с високо качество на услугите и разумни цени, допълни тя.