fbpx
 

Wizz Air връща автоматично пари за полети

Wizz Air обяви, че в резултат на значително по-големия брой отменени полети, поради въведените ограничения за пътуване като мярка срещу разпространението на пандемията COVID-19, авиокомпанията е автоматизирала процеса на възстановяване на първоначално заплатената сума от индивидуални клиенти, като автоматично зарежда 120% от сумата в WIZZ акаунта на тези клиенти при анулиран полет.

Успоредно с въвеждането на автоматизирания процес на възстановяване на суми, авиокомпанията временно ще деактивира функцията си за онлайн подаване на искове за възстановяване на суми до 14 април 2020 г., за да гарантира, че ще може да се справи с над 100 пъти по-големия брой на случаи на анулирани полети, регистрирани напоследък. Wizz Air би искал да увери всички свои клиенти, че дори и да отнеме повече от обикновено, всички искове ще бъдат обработени и клиентите ще могат да се възползват от правото си на възстановяване за заплатената сума след анулиран полет, казват от компанията.

Междувременно, авиокомпанията в момента приоритетно разработва автоматизиран процес на възстановяване на заплатени суми и за туристически агенции, но докато това стане факт, Wizz Air любезно моли туристическите агенции да се обръщат към кол центъра на авиокомпанията. Пътниците, които са направили своите резервации чрез туристически агенции – включително онлайн туристически агенции, трябва да се свържат с компанията, от която са закупили билетите си.

Post Tags
Сподели статията
Автор

Най-голямото ми удоволствие в живота е да пътувам. Безспорно по света има много невероятни места, които си заслужава да посетиш поне веднъж в живота. България обаче е мястото, на което си заслужава да се върнеш, защото във всеки сезон и всеки регион на тази малка държава можеш да откриеш неповторими чудеса. Споделете моите пътешествия.